Ny vecka.

2012-04-23 - 21:04:30
Nu var d ett tag sen sist.
De där shoppinginlägget har fortfarande inte kommit upp.sorry. :P men bilderna finns så ska bara ladda upp dem här..

Imorgon är de tisdag . Då är de dags för matte. tänkte faktiskt sätta mig med matteboken och räkna liten stund. inte blivit ngt gjort idag då jag haft migrän..Bara längtar till denna graviditet är över och hoppas innerligt att migränen försvinner då med.
Det börjar närma sig maj iaf. frågan är väl om de blir en majbebis eller kanske junibebis.. Just nu känns det helt klart som att jag kommer gå över till juni. :P
men de får vi se.. Nehe nu ska jag göra klart de jag håller  på med sedan lite matte innan jag ska sova.

Ha en bra kväll..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0