Tisdag

2012-04-17 - 15:48:35
glömde helt bort att lägga ut det där shopping inlägget. men de får bli ikväll eller imorgon istället. Har rätt mkt idag känner jag .
har haft matte idag iaf. sedan ätit lunch med moa. Fickäven veta att jag kunde göra det där matteprovet jag missade imorgon. Så idag gäller det att plugga. Hoppas att jag har lite minne iaf ;) haha . Känns väldigt rörigt. Derivata är fasen inte min grej . Det vi håller på med nu känns mkt lättare.
Ska även hinna plocka iordning lite är det tänkt.

Det blev en tidig morgon också . jag som inte är van vid det. redan 6:15 ville de upp. snälla som de var lekte de lite själva så jag fick vakna till lite ;)

På torsdag är det dags för mvc besök. Undra om bebis är fixerad än eller om h*n håller sig ruckbar till några dagar innan bf som vilicia :P . spännande. 

Nehe nu vill jag faktiskt ha hem mina tjejer så ska kila dit nu . Ha det bra 

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0