Torsdag

2012-04-12 - 13:30:48
Nu ska jag snatr hämta hem mina busfrön :)
haha njuta av lugnet den sista halvtimmen genom att vika lite tvätt tänkte jag :) alltid skönt å få de gjort innan de kommer hem eller när de lagt sig. Vilicia är nämligen expert på att hjälpa till(slänga ner det på golvet eller springa runt med kläderna genom halva hemmet ;) ) 
Dagen består annars av matlagning och städning. Kvällen ska jag spendera framför datorn där jag ska plugga och barnen ska få sig ett bad innan de ska sova.

imorgon är barnen hemma. då blir det hemma mys. M och M kommer nog förbi en sväng. trevligt. barnen kan leka av sig lite . haha .

Nehe har inte tid för det här. ha en bra dag .



Kläderna är från shopingen i malmö. Köpte på kappahl :)


Tänkte faktiskt att ni skulle få ett inlägg med lite nyinköpta kläder till barnen från malmöresan och även ullared =)
Postat av: Sabina mammastårtor

Jag köper. För jag tycker inte att de blir lika bra med när man gör egen.

2012-04-15 - 14:26:07
URL: http://mammastartor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0