För fort

2012-08-14 - 10:21:23
Tiden går alldeles för fort. Det är redan en ny vecka och mitten av augusti .. Dock verkar hösten redan ha kommit.. Ganska deprimerande måste jag säga.. Det var inte mkt till sommar iår.. Tråkigt men får väl hoppas på en bättre sommar nästa år.

Idag blir det en lugn dag tror jag . Skulle ha grillar lite med några vänner men det blev framflyttat då de råkat dubbelboka sig :P . Så jag ska ta mig en ridtur på finaste hästen idag.. :) fasen vad jag älskar att jag har den möjligheten att jag kan rida igen . :)

Ska strax ringa till vårdcentralen och se om de fått tillbaka vilicias provsvar.. Jag hoppas och tror att de såg bra ut.(hon har knölar i bakhuvudet.. det vi kollat)
Jag ska även ringa och kolla med barnens dagis. Hoppas hoppas de får plats och börjar snart.. Tror det kommer bli super bra. :)

Igår mådde bamse inte alls bra. Jag var så sjukt orolig. Tänkte åka till veterinären ..Fick i honom vatten iaf. och vid kvällen åt han även lite lite ris... Tänkte att jag skulle vänta till idag ifall han ätit ngt dumt eller så..Han spydde nämligen... Men imorse vid halv 5 när wilja vaknade så hade han varit dålig i magen . och där i låg problemet;) hundfan hade hittat en flaskkork;) . haha .

Måste varit någon av mina kära små barn som gömt den .. Tokfior=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0