Onsdag

2012-08-01 - 18:21:57
Idag har varit en sån där dag då jag fått ganska mycket gjort.. :)
Jag har målat vilicias rum (första lagret) och även tagit med barnen på en morgon promenad där vi gick å spanade in dagis.. :)
Det kommer nog bli super det här..
just nu är barnen här utanför å leker i sandlådan.. eller aa sjunger mest.. perfekt å kunna ha dörren öppen och sitta i soffan å se dem i sandlådan:)

när de stora barnen har lagt sig så ska wilja få bada.. sen ska även hon få sova så gott.. :) då är det dags för en dusch för mig sen ska jag även måla ena räcket till trappen .. ;)

skulle tagit en pw nu ikväll men hoppas de kan bli en annan dag istället.. Imorgon står det ridning på schemat.. :D härligt..

man måste ju röra sig om man ska ner i vikt... så att göra sånt som är kul och gör nytta är ju de bästa ;) (jag hatar att springa) .. men en pw denna veckan ska jag ju hinna med... Lite mkt nu i slutet på veckan med födelsedagskalas och dop å sånt..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0