Lördag

2012-02-11 - 14:17:45
Nu var det länge sen jag skrev. Har haft fullt upp med både plugg,jobb och praktik. Det tar på krafterna, två veckors praktik till sen är det klart. Jag längtar! . Ikväll m´åste jag plugga massa matte. Ligger lite efter och kommer missa lektionen på tisdag igen, inte bra! . Men fått tid för ultraljud då, Redan. chockad jag blev när jag fick brevet. Men Skönt att slippa vänta till v 32 . Men nu går många tankar till detta ultraljudet, kommer allt se bra ut, hur kommer det sig att jag fick tiden så långt innan än vad de sa på förra ultraljudet. Ja som sagt många funderingar. Men inte många dagar dit nu.. Nu ska jag fortsätta städa här. Gick faktiskt tidigare från praktiken idag , varit alldeles för mkt denna veckan. känns i hela kroppen . Men nu är jag ledig imorgon iaf, det behövs! . Nu har jag beställt lite t-shirts till bella, de behövdes verkligen! Även en till vilicia fick de bli :) Nehe . ta tag i dagen måsten nu.-.. Först en bulle;)
Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Sv: Hehe,ja vi har en önskan om att skaffa många barn, men sen vet man ju aldrig hur många det blir. Det vore nice med tvillingar iallafall.. En dröm jag har haft sen jag va liten! :)

När ska du på nästa ultraljud? Vi har fått tid den 6 mars igen.. Inte alls lika sent som dom kollade hjärtat sist!

Jag är förkyld, IGEN! =/ Att det aldrig går över någon gång.. Är väll Dewin som drar hem massa skit från dagis!

Hur är det med dig då? Kram

2012-02-12 - 08:55:42
URL: http://mammaemzii.blogg.se/
Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Sv: Jag kommer vara i vecka 26 när vi kommer gå och kolla hjärtat på ultraljud.. Jag tycker det är konstigt för jag har fått gå när jag har vart i vecka 32 och 33 med grabbarna. Men sist när jag va på RUL så kollade dom på hjärtat och det dom kunde se då va allt som det skulle så jag är egentligen inte så jätte orolig.. Men man börjar ju undra när man får en tidigare tid!

Jag tror nog att allt kommer vara bra på ditt ultraljud.. Man tycker ju dom borde skrivit något i kallelsen annars! :)

2012-02-12 - 10:06:03
URL: http://mammaemzii.blogg.se/
Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Åh va mysigt att gå på ultraljud om 2 dagar ju när det är alla hjärtans dag och allt! :)

Ni skulle försöka ta reda på könet med då va? :)

2012-02-12 - 18:09:44
URL: http://mammaemzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0