Måndag

2012-02-13 - 21:56:22
Nu är det sängen som gäller.. Så otroligt trött idag. Började denna veckan med en praktikkväll.. tiden gick fort idag, skönt. Jag är så otroligt trött. Blir att ställa klockan imorgon när vi ska upp. Lämna trollen på dagis och sen ska jag nog hälsa på mamma en stund innan det är dags för ultraljudet.. Om jag hinner förbi mammsen de vill säga. Vill inte stressa imorgon . Ska lägga fram lite kläder till barnen till imorgon å så innan jag ska sova. så skönt att ha de gjort. Imorgon ska de äta frukost på dagis, blir en bra dagisstrat på denna veckan . :) på onsdag är det MVC som gäller.. sen praktikkväll igen .. En lång vecka med mycket praktik, Men nästa vecka är ganska lugn. :) då hoppas jag att jag ska kunna trycka in lite jobb med. Nej plocka fram kläder och sova var det. :)
Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Hur gick det på ultraljudet idag? Fick ni reda på könet? Nyfiken =)

2012-02-14 - 17:01:52
URL: http://mammaemzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0