Lördag

2012-01-28 - 13:24:06

Då kom dagen som jag egentigen väntat på. Migrän.. Jag fattar inte, när fan skaden försvinna. två veckor sen sist, bra om man jämför med innan är det varit varje vecka ibland två ggr i veckan.. Nu har jag inga mediciner att testa utan bara väntar på att få gå å göra akupunktur för skiten .- hoppas hoppas de funkar! .
Så idag blir en lugn dag med lite myskväll med bästa ikväll:) Så otroligt tacksam över att ha vänner som finns där jämt. Att alltid kunna ringa och ha ngn som förstår mig.


Igår var jag hos läkaren, det gick bra tror jag. de sa ju inget annat iaf.. Jag var så otroligt trött så jag glömde fråga.. Förstår mig inte på denna trötthet.. Hjälper inte hur mkt jag än sover..hopplöst!
Fick lite goda besked igår med . hrligt.. med med de goda kom ju några dåliga. Men inte lika dåliga som de goda;)

Nehe . Nu ska jag fortsätta å drömma mig bort. till ett vaarmare land, utan migrän!  Eller bara lite svensk sommar med härliga dagar vid stranden, Mina älskade barn som busar för fullt i vattnet.. Jag längtar!

Postat av: Emelie

Jag hoppas att allt såg bra ut med din kropp och att allt va bra med bebisen i magen! :)

Imorgon ska vi på RUL.. Hoppas vi får reda på vad det är för kön vi väntar! =)

2012-01-29 - 08:59:47
URL: http://mammaemzii.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gud va skönt att allt såg bra ut med dig igår! :)

Kan tänka mig att du tycker det är en lång och seg väntan nu tills du får se bebisen i v.32 igen.. Jag har tyckt det har vart en evighet tills vi ska på ultraljudet imorgon sen vi va på nupp. Det är ju över 2 månader sen.

Jag tror fortfarande att vi väntar en tredje pojke. Det är en känsla jag har haft hela tiden och hade precis samma känsla när jag har väntat dom andra två! :)

Någon gång får man väll hoppas på att man får en flicka iallafall! :)

Tror du fortfarande att ni väntar en tjej eller?

2012-01-29 - 10:59:33
URL: http://mammaemzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0