Måndag kväll

2012-01-09 - 23:16:01
Nu harj ag förberett morgondagen så mkt som möjligt ;) blir en stressig morgon .
Barnen ska lämnas på dagis(hoppas det går smärtfritt efter ett långt uppehåll) . sen blir det vidare till stan på ultraljud.
Har förberett med å ta framkläder till morgondagen till barnen och så, packat in de jag ska ha i bilen osv. Skönt å ha det klart.

Idag har varit en bra dag. En super bra dag måste jag säga. Nu gäller det bara att vänta. hoppas att tiden går fort :)
Imorgon ska jag även ringa lite samtal om praktiken jag ska ha senare.
Hoppas även att få tillbaka ett papper inom en vecka. eller aa i mitten på nästa vecka. :)

Det ska bli skönt å få lite rutin på dagarna igen . barnen på dagis och jag ska plugga och så :) .


Btw höll på att glömma att sägaa tt de snöar.. Bättre sent än aldrig brukar man väl säga, men jag tycker nog att det är lite väl sent att komma nu. dög de inte på julafton så får de va.!  fast ok en -två dagar kan ju vara ok för barnens skull. lite pulkaåkning är ju aldrig fel :) .


Nehe nu ska jag slappa ett tag till innan de är läggdags :) .

Ha en bra dag imorgon för det ska jag ha :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0