Onsdag

2012-01-18 - 08:46:31
Onsdag morgon och barnen är på dagis. Lämningen gick super idag. de skulle vara ute direkt. Härligt.
Dem ska göra om på dagis :) koj med lite förändringar. De minsta barnen alltså vilicias grupp ska byta sida. och de äldsta som är på den sidan kommer byta till Isabelles sida . Kommer nog bli super bra =) .
Blir lämning vid två olika ingångar för mig då. Men det gör ju inte så mkt :) .
Hoppas de kommer funka kalas.

Nu skaj ag fixa lite frukost till mig. Barnen åt varsin stor portion med havregrynsgröt. Ibland undrar jag hur dem kan få plats med så mkt i deras små magar :P Men de går tydligen ;)

Sen ska jag fixa de som står på dagens to do lista.
Tvätta
Dammsuga
Svenska läxan.
Matte.
Skriva ett schema till dagis.


Ha en bra dag de tänkte jag ha :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0