lördag.

2012-07-14 - 20:48:49
drömmer mig bort till en färdig flyttad lgh där jag kan fixa med hur jag vill ha det. fixa barnens rum och tomten ute. tapetsera vardahsrummet.
vårt nya sovrum med en tv på rummet (äntligen)
jag är lycklig. med min fina familj.

idag testade jag vår nya glassmaskin. gott blev det och bella uppskattade den. vilicia sov redan så hon får njuta nästa gång:)

tror inte det blir någon riktig sommar iår. tråkigt. jag som har en ledig sommar med alla barnen:(. jsg har inte ens hunnit bada än.

men men. imorgon har vi inga planer. ska nog fixa det sista i hallen i lgh. eller det sista blir ju listerna och så långt har jag inte kommit än. men snart så.

nehe nu ska jag inte tråka ut er i mitt lgh prat. men ja jag tyvker det är så kul;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0