måndag

2012-06-18 - 22:28:28
jaha nu är de ny vecka igen .tiden går för fort.. ännu en fullproppad vecka.. Undra vad man ska börja med.
idag var jag i lgh iaf.. fick trappen slipad och rummen spacklade.. (de som vi ska fixa nu iaf) .
Imorgon är de plugg och städdag..:P sen kommer mamma . så förhoppningsvis får jag allt gjort imorgon .. ska packa lite med om de hinns med. får se hur villig wilja är när de gäller att roa sig själv eller sova ;) haha .
sen på onsdag är de kalmar som gäller.. sjukhuset först sedan lite affärer .. Mkt som ska hinnas med på kort tid
nästa vecka är med ganska fullproppad.. då är de lgh fix två dagr och tandläkaren och plugg resten .. hejja hejja. sista veckan då sen är jag klar .. :D
undra vad jag gör uppe nu egentligen, jag skulle lägga mig i tid ju . men fasen vad lätt de är att fastna här.

nehe kolla runt lite till sen blir de sängen .. måste orka städa och plugga imorgon :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0