Härlig kväll

2012-05-22 - 20:33:21
Idag har jag inte fått riktigt så mkt gjort som jag hade tänkt men dagen är ju inte slut än ;)
Iaf skickat in inlämningsuppgiften. ska hinna kolla på den andra med tänkte jag .
Majskolvarna är på spisen . och disken är nästan uppdiskad(förutom två glas typ ) .
Imorgon är det dags för mvc. kolla järnvärdet och även boka tid för efterkontrollen .
sen sk jag ringa hjärtavdelningen och boka tid för kontroll av hjärtat. ett annat samtal ska hinnas med, hatar fasen när de inte ringer upp när dem säger det. Sen ska det hinnas med  å pluggas massa matte med.

Imorgon blir de god mat.. älskar när man haft kött inne i ugnen i flera timmar. blir så jävla gott :) .
god sås och lite grönsaker..  två cola burkar kvar sen blir de inga fler på ett tag. eller klart man får unna sig en någon gång ibland men inte alls som nu .
Imorgon ska även lilla Wilja vägas. tror hon har gått upp till sin födelsevikt och lite till ;) hon älskar ju mat;) haha .

Nehe kolla majskolvarna(om de börjar koka än), smaka på jordgubbarna och titta lite på tv.. Härlig kväll :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0