Hönsmamman har full koll

2012-05-21 - 20:08:27
Nu ska jag ta tag i kvällens måsten så länge wilja tillåter det :) Vilicia hade lite svårt att somna idag men efter lite sång så somnade hon, haha det lät väl så förjävligt ;)
har en del plugg att bli klar med. Imorgon har jag massor som ska bli gjort när barnen är på dagis. men så länge wilja är på bra humör så ska jag nog hinna med det mesta:)  ju merj ag hinner idag desto mindre å göra imorgon :) Denna veckan blev en sån där vecka med mkt att göra. Men de blir så när man ska komma in i allt igen . efter att inte ha gjort ngt sen wilja kom typ så ligger man lite efter.
Men som sagt. allt går om man vill :)

Idag kom papprena från skatteverket där vi ska fyllai wiljas namn. :) Undra vad vår tredje skönhet ska få för andranamn :P Undra om min hjärtläkare hör av sig i veckan med. eller om jag bara får en kallelse kanske? . 
På onsdag ska jag kolla mitt järnvärde igen .Känns verkligen att de gått upp. Inte haft huvudvärk på hela dagen och är mkt piggare :) skönt. Sen ska även Wilja vägas , viktigt att hon går upp ordentligt och orkar äta :). Hönsmamman har full koll,så tror inte det är ngn fara. hon är en matglad tjej :) 

Nehe nu ska jag ta tag i plugget. Ha en bra måndagskväll :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0