Maj

2012-05-01 - 21:12:04
Nu var det ett tag sen jag skrev här .
 har haft fullt upp helt enkelt. De fina dagarna har vi varit ute hela dagarna typ . :)
Mn blir så otroligt lycklig av detta vädert. Idag har vi inte varit hemma ngt typ. kom hem sent med så barnen kom i säng lite sent. men men .de är nog pigga å glada imorgon ändå.

Känner sånt rus i hela kroppen . så otroligt mkt skoj framför mig. Mer kommer ni få veta när saker är helt klart :) mkt som kommer hända denna sommaren . endel förändringar. Men de kommer bli bra. :)

Och tänk att det är maj nu .. den månaden som jag väntat på så länge. Äntligen , förhoppningsvis kommer vi få vår lilla bebis denna månaden . men ska ju inet hoppas förmkt men jag längtar verkligen efter att få slippa denna mage ;) haha .

Nej nu ska jag hoppa in i duschen . tänka på denna underbara dag. Fixa med det som ska fixas med till imorgon och fundera på hur vi ska göra med allt :) .


Lycka.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0