Måndag=pluggkväll

2012-05-07 - 18:30:46
Nu är måndagen snart avklarad.. Tiden idag har gått riktigt fort.
även om jag inte gjort ngt speciellt. Har gjort klart inlämningsuppgiften och skickat in den, träffat moa en stund. städat lite (dammsugit,diskat) .
nu sitter jag här. barnen ska snart sova, och jag ska börja plugga matte.
Har lite matte som ska vara klart till imorgon helst :) men de ska nog gå bra.
Imorgon ska vi få tillbaka provet, ska bli kul å se vad jag gjorde fel på . Ska även seo m han kan kolla upp en dag som jag kan göra det nationella provet på. Helst nästa vecka så jag får de gjort. Men då gäller det att jag pluggar matte som tusan i veckan men de ska nog gå bra. Hade varit skönt å ha matten klar innan bebis kom:)

Så kvällen består helt enkelt av te och plugg. Morgon dagen består av matte och lite städ och onsdagen får bli en städdag tror jag :) mkt beror ju på vädret så klart. :)

idag har vi varit ute nästan hela dagen förutom när vi lagade mat. Så härligt att kunna sitta ute hela tiden..
Fast man blir trött av all frisk luft. Man ser redan på barnen att de fått färg. De blir bruna så himlans lätt, själv så får jag sitta länge i solen för att få färg :P hehe .


Nehe nu ska jag mysa med barnen . :) ha en bra kväll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0