Njuta

2012-05-19 - 19:11:15
Det gäller att njuta av alla glada dagar. för visst kan humöret vända fort på en 3 åring och en snart två åring. Men mjag måste nog ändå säga att det har gått bättre än vad jag trodde med vilicia sen Wilja kom. Hon är otroligt snäll och vill gärna klappa och puss. nog hunden som är mest svartsjuk;) haha .
Men så kommer ju självklart de stunder där man helst vill ha mamma elller pappa i fred. Men det hör ju faktiskt till. tror att alla barn känner så ibland när det kommer en till och ska ha uppmärksamhet.
Men fy tusan vad jag njuter, äntligen har jag kunnat börja njuta. efter att ha varit helt slut, så är jag äntligen pigg:)
på onsdag är det dags för vägning av lillan och järnvärdes koll på mig. har fortfarande massa huvudvärk så den är nog inte helt bra än men några dagar kvar :) så hoppas den hunnit gå upp mkt.
Fått wiljas andra läkartid och ska även kolla om jag kan göra nationella provet i matte på torsdag. Hoppas så jag har de gjort.

ja annars blir de rätt lugnt. har ju en del plugg att ta igen men ska plugga liten stund nu tänkte jag sen blir de myslördag. Wilja ska få sig ett härligt bad och så får vi nog lite besök. Imorgon är det söndag, då blir de nog ännu en ute dag. Härligt. kan man annat än att njuta :)?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0