Slutat med nappen :)

2012-05-08 - 18:48:44
Nu har vilicia slutat med nappen helt. Hon har haft den när hon sovit å så innan men idag sov hon på nagis för första gången utan :) hoppas det fortsätter å gå så bra. Hon har inte haft napp hemma sen i söndags kväll.
Stora tjejen nu :) så duktig. Hon var lite ledsen i söndags å vaknade på natten å så. Men de brukade hon göra när hon hade napp och hade tappat den med. :)
Men nu kanske hon slutar vakna på natten av att hon tappat nappen och sover hela natten ist :) skönt att den är borta innan bebis kommer .


Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Hej! :)

Jag har oxå vart väldigt kass på att vara inne och kommentera på bloggar nu den senaste tiden! Jag håller mest på att fixa med bebisgrejer och umgås mycket med grabbarna grus. Den lille fyller ju 1år nu den 23maj så det lär snart bli dags att börja fixa inför hans kalas oxå! Annars mår jag rätt så bra förutom att jag är så jäkla trött rätt ofta så jag kan lätt slumra till en liten stund när jag lägger mig ner! :) Hur är det själv då? Vet ni könet ännu?

Ha en bra dag! Kram

2012-05-09 - 12:07:20
URL: http://mammaemzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0