Underbart väder

2012-05-02 - 13:46:27
Idag hr jag hunnit med lite mysfrukost hos moa , ett mvc besök och lite annat fix. nu ska jag ta tag i pluggandet.. dock lockar de mer att vara ute. men de får bli när jag hämtat barnen helt enkelt.. :)
känner mig lite lagom seg idag. alldeles för lite sömn inatt. Men de får jag ta igen denna natten som kommer ist. :)

Idag har jag plugg på schemat helt enkelt.. det är vad som ska göras innan barnen ska hämtas men även efter dem lagt sig.. matte ikväll och socialt behandlingsarbete nu innan .. super intressant med socialt behandlingsarbete btw =) så de ska bara bli kul.. ska även kolla vad vi ska äta till middag idag .. funderade lite på om vi skulle äta hemmagjorda köttbullar kanske och pasta. eller får se vad som finnsi frysen . ska sluta köpa på mig massa hela tiden utan tömma de vi har nu. annars blir de bara förstört :P .

nehe nu ska jag ta tag i allt.. Ha en bra dag i de underbara vädret :) nu blir de glass å plugg.


Lycka. Det känns så bra nu .

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0